London<3

Hej jag kom nyss hem ifrån london det har varit jätte kul vi har gått en massa hela tiden!! Det kommer lite bilder på några av dom grejerna vi va och kollade på och de jag köpte!! <3 
 På flyget till london<3
Big ben<3
London eye<3
London eye<3
Utsikt ifrån london eye<3
London bridge<3
Jusin bieber dockan ifrån madame tussauds<3
Jag och one direction dockorna ifrån madame tussauds<3
Juice starbucks<3
Köpte love spell och pure seduction på victorias secret<3
Köpte en liten london buss till min lillebror och en bok till mig<3
Köpte ett linne ifrån "jane norman" <3
Köpte en stickad tröja ifrån "jane norman" <3
Köpte en gympapåse/gympaväska<3
 
kramizz<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback